Jak szybko schudnąć 10 kg w 2 tygodnie

zdrowe jedzenie

Szybkie zrzucenie zbędnych kilogramów to prawdziwe wyzwanie, jednakże ten fakt nie wpływa negatywnie na popularność najróżniejszych metod odchudzania. Co jednak zrobić, by proces chudnięcia nie tylko przyniósł oczekiwane efekty, ale też nie trwał miesiącami? Dowiedz się, jak szybko schudnąć 10 kg w 2 tygodnie.

Jak szybko schudnąć?

Pytanie to zadaje sobie wiele osób. Najpopularniejszą odpowiedzią jest usystematyzowanie nawyków żywieniowych. Kluczem do sukcesu nie są głodówki i restrykcyjne diety, ale konsekwencja i regularność. Najważniejsze by posiłki składały się z mniejszych porcji i były częstsze. Zapomnieć należy o podjadaniu i jedzeniu w pośpiechu. Do naszego mózgu komunikat o sytości dociera dopiero po 20 minutach od rozpoczęcia posiłku, dlatego więc im większy pośpiech, tym większa ilość spożytych produktów zanim poczujemy pełność. Równie istotna co odżywianie jest także aktywność fizyczna. Nie musisz od razu wykupywać karnetu na siłownię – wystarczy spacer o charakterze marszu, który dostarczy twojemu organizmowi świeże powietrze i przyspieszy utratę masy ciała. Znaczenie ma także wysypianie się. Jeżeli sypiasz odpowiednią ilość godzin, twój metabolizm będzie funkcjonował właściwie, dzięki czemu unikniesz negatywnych konsekwencji związanych z przybieraniem masy ciała.

Jak schudnąć 10 kg w 2 tygodnie

płaski brzuch

W życiu każdego na pewno zdarzył się moment, gdy chcieliśmy wyglądać idealnie, jednak patrząc w lustro dostrzegaliśmy nagle, że ulubione spodnie przestały dopinać się w pasie, a najlepsza sukienka nie dosuwała się na plecach. W naszej głowie od razu pojawiało się wtedy pytanie: czy istnieje sposób, który pozwoli szybko schudnąć 10 kg w 2 tygodnie?

Okazuje się, że taka metoda funkcjonuje i ma swoich zwolenników. Mowa o tzw. diecie norweskiej, która – jak mówi legenda – została opracowana przez zespół lekarzy i naukowców ze szpitala uniwersyteckiego w Oslo. Problem jednak leży w tym, że ani instytucja, ani badacze nie przyznają się do sformułowania jej zasad. Wiąże się ona bowiem z niezwykle restrykcyjnym sposobem odchudzania, który niekoniecznie dobrze wpływa na zdrowie.

Głównymi produktami tej diety są kurze jaja oraz grejpfruty, których spożywa się ogromną ilość w bardzo krótkim czasie. Według badań Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), w naszym tygodniowym jadłospisie nie powinno znajdować się więcej niż 10 jajek, natomiast będąc na diecie norweskiej spożywamy ich znacznie więcej. Jada się trzy posiłki dziennie, na które składa się śniadanie, drugie śniadanie i obiad. Oprócz jajek i cytrusów w jadłospisie możemy znaleźć także surówki i mięsa. Ważne jest również picie niegazowanej wody.

Dieta norweska – efekty

grejpfrut

Jak twierdzą autorzy diety, osoby przestrzegające zaleceń mogą szybko schudnąć nawet do 10 kg w ciągu zaledwie 2 tygodni. Stanowi to zdecydowany plus, jednakże wspomnieć trzeba także i o minusach. Jednym z nich jest chociażby ryzyko wystąpienia efektu jo-jo. W trakcie diety dochodzi bowiem do znacznej utraty wody z organizmu, a także ubytku masy mięśniowej. Nie spala się natomiast tkanki tłuszczowej. Ten sposób odżywiania jest też niebezpieczny dla naszych nerek i wątroby, dlatego tylko osoby zupełnie zdrowe mogą zdecydować się na jego wypróbowanie. Dieta norweska nie jest zbilansowana, co powoduje znaczne niedobory witamin i składników mineralnych. Może również podwyższać poziom cholesterolu, poprzez spożywanie dużej ilości jajek.

Jak schudnąć 10 kg w tydzień

Skoro istnieje możliwość zrzucenia 10 kg w 2 tygodnie, to czy można jeszcze bardziej przyspieszyć ten proces? Prawda jest taka, że da się szybko schudnąć 10 kg w tydzień, jednak wiąże się to ze znacznie większym wysiłkiem. Stosując np. dietę baletnicy, musisz przygotować się na liczne wyrzeczenia. Jej podstawowym założeniem jest to, iż przez pierwsze dwa dni pijemy wyłącznie wodę oraz niesłodzoną kawę w ilościach nie przekraczających 3 litrów dziennie. W kolejnych dniach możemy już sobie pozwolić na drobne urozmaicenia – do jadłospisu dodajemy biały ser, jogurty i mleko (odtłuszczone). Później do listy dołączają gotowane w mundurkach ziemniaki, białe mięso i warzywa, szczególnie te zielone. Ważna jest także aktywność fizyczna, o której nie powinno się zapominać przez cały okres trwania diety. W jej trakcie utracisz bowiem nie tylko tłuszcz – większość owej wagi stanowi woda, przez co znacząco ucierpią twoje mięśnie.

Głodówka tylko dla wytrwalych

rodzinne bieganie

Opisana metoda bardziej przypomina głodówkę niż zbilansowaną dietę redukcyjną. Jest ona niebezpieczna dla zdrowia, gdyż w jej trakcie nie dostarczamy organizmowi niezbędnych minerałów. W 2-3 dniu zdarzyć się mogą nawet zasłabnięcia, omdlenia i bóle głowy, a po spektakularnym spadku wagi przychodzi równie fenomenalny efekt jo-jo. Po przebyciu takiej głodówki bardzo często pojawiają się bowiem napady obżarstwa. Dieta baletnicy nie jest więc sposobem na utratę niechcianych kilogramów, ale na wycieńczenie organizmu i doprowadzenie do pojawienia się niedoborów witamin i minerałów, co z kolei prowadzi do pogorszenia się wyglądu cery, włosów i paznokci.

Dieta jabłkowa

Popularna jest również dieta jabłkowa. Jabłka zawierają pektyny, wspomagające proces odchudzania i posiadają dużo błonnika, który dodaje energii i wspiera spalanie tłuszczów. Są także źródłem witamin A, B i C. Dodatkowo mają tę właściwość, że zmniejszają apetyt. Jednak również ten sposób odchudzania jest dość restrykcyjny, więc przed rozpoczęciem diety należy skonsultować się z lekarzem. Jest to dieta niskokaloryczna, dlatego nie powinna trwać długo. Istnieje też większe prawdopodobieństwo wystąpienia efektu jo-jo, zatem po jej zakończeniu nadal powinno się odżywiać zdrowo.

Jak schudnąć 10 kg w 2 miesiące

kobieta z owocami

Skoro szybkie odchudzanie może zagrozić stanowi naszego zdrowia, powinniśmy pomyśleć o diecie długoterminowej. Bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie zatem próba zrzucenia zbędnych kilogramów w ciągu 2 miesięcy, a nie 2 tygodni.

Najważniejsza w tym typie odchudzania jest zbilansowana dieta i codzienna aktywność fizyczna. Warto pamiętać o spożywaniu pięciu posiłków dziennie w regularnym odstępie czasowym. Istotne jest też picie wody w ilościach około 1,5-2 litrów dziennie, gdyż napędza ona metabolizm i wpływa na poprawę kondycji cery. Nie zapominaj o węglowodanach, których ilość w codziennej racji pokarmowej powinna być stała. Ogranicz je do maksymalnie dwóch posiłków.

Dieta 1500 kcal

Dobrym pomysłem będzie przejście na dietę 1500 kcal dziennie. Jest ona skuteczna, sprawdzona i bezpieczna. Nie trzeba wykluczać z niej konkretnych produktów – wystarczy, że każdego dnia zmieścisz się w limicie 1500 kcal. Co musisz zrobić? Zapełniaj swój talerz warzywami i wybieraj produkty pełnoziarniste. Jedz również sporo białka. Znajdziesz je np. w chudym mięsie i rybach oraz fermentowanych wytworach mlecznych. Ogranicz słodycze, alkohol i owoce. Pamiętaj, że jedna lampka wina to 100-150 kcal! Wspomagaj się też wysiłkiem fizycznym. Ćwiczenia wymodelują figurę i przyspieszą proces odchudzania. Stopniowo zwiększaj intensywność treningu. Bardzo ważne jest by był on wyzwaniem dla twojego organizmu.

Śniadanie to podstawa!

Nie rezygnuj ze śniadań. Jest ono najwasniadanieżniejszym daniem w kontekście rozważań o zdrowym odżywianiu. Zapobiega bowiem podjadaniu między posiłkami i pomaga kontrolować napady głodu. Pamiętaj także, że zdrowe odżywianie nie jest równoznaczne z jedzeniem zdrowych produktów. Nie każdy wyrób, który powszechnie jest uważany za zdrowy, będzie dobry dla ciebie. Zwracaj więc uwagę na reakcje twojego organizmu. Nie podjadaj owoców między posiłkami – nie stanowią dobrego zamiennika dla słodyczy, ponieważ także one są obfitym źródłem cukrów prostych. Oddziałują na organizm dokładnie tak samo jak pieczywo czy słodkości, a od ich nadmiaru można przytyć.

To, czy szybko schudniesz zależy także od twojej motywacji. Nie wystarczy słomiany zapał i chwilowa ekscytacja. Decyzję o odchudzaniu musisz podjąć świadomie i z rozwagą. Kieruj się wewnętrzną potrzebą, a nie poradami znajomych i rodziny, czy przestrogami lekarzy. Same ostrzeżenia nie wystarczą, jeśli nie poczujesz, że utrata zbędnych kilogramów jest ci potrzebna.

Co jeszcze możesz zrobić?

warzywa

Zdarza się jednak, że dieta i ćwiczenia nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Odchudzanie to proces złożony, dlatego podejmowanie odpowiednich kroków jest konieczne, by pojawiły się pożądane efekty. Wspomóc je może stosowanie tabletek wspierających utratę wagi. Takich preparatów na rynku jest dużo i czasem ciężko odnaleźć ten, który nie tylko zadowoli nas pod kątem cenowym, ale też nie wpłynie negatywnie na organizm. Jeśli więc zależy ci na zdrowym i naturalnym odchudzaniu zainteresuj się produktem Kankusta Duo.

Czym jest Kankusta? To kapsułki, które zostały stworzone na bazie naturalnych składników. Ich receptura opiera się na dwóch podstawowych elementach – forskolinie, zwanej inaczej pokrzywą indyjską, i kwasie hydroksycytrynowym. Oba składniki przyspieszają proces odchudzania, przyczyniając się do skuteczniejszego spalania tłuszczów. W kapsułkach Kankusta Duo Forte znaleźć można dwa dodatkowe składniki, jakimi są jagody acai i morwa biała. Środek poprawia także trawienie i przyspiesza metabolizm, co ułatwia spalanie kalorii. Produkt przeznaczony jest dla osób powyżej 18-ego roku życia, które mają problem ze zbędnymi kilogramami, nieregularnie się odżywiają i nie są zadowolone z wyglądu swojej sylwetki.

Opinie na temat Kankusty Duo

Kankusta opakowanie

Specjaliści z USA i Japoni, badający skuteczność kapsułek Kankusta Duo, potwierdzają ich efektywność i bezpieczeństwo. Także osoby, które już skorzystały z tego suplementu deklarują jego skuteczność. Na forach internetowych nie brak pozytywnych komentarzy osób, które zachęcają do zakupu pastylek. Pamiętać jednak należy, że same kapsułki nie wystarczą – odpowiednia dieta i ćwiczenia są nieodłącznym elementem procesu odchudzania i nawet najlepszy suplement diety nie pomoże, jeśli zabraknie tych dwóch elementów. Warto jednak wdrożyć go do swojego planu odchudzania by znacznie ułatwić cały proces, który wcale nie musi być męczarnią.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*